Obchodní podmínky
Obchodní podmínky
Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi prodávajícím a kupujícím při nákupu zboží prostřednictvím internetového obchodu www.parfemyproauto,.cz (dále jen „e-shop“).
1. Úvodní ustanovení
1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „podmínky“) platí pro nákup zboží prostřednictvím e-shopu provozovatele Lucie Hajduchová, IČ: 19161851 (dále jen „prodávající“), se sídlem V Závětří 1277/49, Ostrava 721 00, telefon +420773830888, e-mail hajduchova.lucie@gmail.com.
1.2. Kupujícím je každá fyzická nebo právnická osoba, která prostřednictvím e-shopu objedná zboží (dále jen „kupující“).
1.3. Některé definice:
Cena je finanční částka, kterou budete hradit za Zboží;
Cena za dopravu je finanční částka, kterou budete hradit za doručení Zboží, a to včetně ceny za jeho
zabalení;
Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu;
DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů;
Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu;
Objednávka je Váš závazný návrh na uzavření Smlouvy o koupi Zboží s Prodávajícím;Zboží je vše, co můžete nakoupit na E-shopu.;
2. Objednávka a uzavření smlouvy
2.1. Objednávka zboží se provádí prostřednictvím objednávkového formuláře v e-shopu.
2.2. K tomu, abychom mohli Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na E-shopu vytvořili Objednávku. V tomto
návrhu musí být uvedeny následující údaje:
a) Informace o nakupovaném Zboží (na E-shopu označujete Zboží, o jehož nákup máte zájem,
tlačítkem „Přidat do košíku“);
b) Informace o Ceně, Ceně za dopravu, způsobu platby Celkové ceny a požadovaném způsobu
doručení Zboží; tyto informace budou zadány v rámci tvorby Objednávky v rámci uživatelského
prostředí E-shopu, přičemž informace o Ceně, Ceně za dopravu a Celkové ceně budou uvedeny
automaticky na základě Vámi zvolného Zboží, způsobu jeho doručení a platby;
c) Své identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit Zboží, zejména tedy
jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu.2.3. V průběhu tvorby Objednávky může až do doby jejího dokončení údaje měnit a kontrolovat. Po
provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka „Objednat s povinností platby“ Objednávku
dokončíte. Před stiskem tlačítka musíte ale ještě potvrdit Vaše seznámení se a souhlas s těmito
Podmínkami, v opačném případě nebude možné Objednávku dokončit. K potvrzení a souhlasu slouží
zatrhávací políčko. Po stisku tlačítka „Objednat s povinností platby“ budou všechny vyplněné informace
odeslány přímo Prodávajícímu.2.4. Odesláním objednávky kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito podmínkami a že s nimi souhlasí.
2.5. Po odeslání objednávky obdrží kupující e-mailem potvrzení o přijetí objednávky. Kupní smlouva je uzavřena okamžikem potvrzení objednávky prodávajícím.
3. Cena a platební podmínky
3.1. Cena zboží je uvedena v e-shopu včetně DPH. Konečná cena zahrnuje veškeré daně a poplatky, pokud není uvedeno jinak.
3.2. Platbu Celkové ceny po Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy a před předáním Zbož. Platbu lze provést následujícími způsoby:
a) Bankovním převodem. Informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení
Objednávky. V případě platby bankovním převodem je Celková cena splatná neprodleně po obdržení potvrzení Objednávky
b) Kartou online. V takovém případě probíhá platba přes platební bránu neprodleně po obdržení potvrzení Objednávky,
přičemž platba se řídí podmínkami této platební brány, které jsou dostupné na adrese: https://www.shoptetpay.com/cs/. V případě platby kartou online je Celková cena splatná neprodleně po obdržení potvrzení Objednávky.
c) Dobírkou. V takovém případě dojde k platbě při doručení Zboží oproti předání Zboží. V případě
platby dobírkou je Celková cena splatná při převzetí Zboží.4. Dodací podmínky
4.1. Dodací lhůta je závislá na dostupnosti zboží a způsobu dopravy. Prodávající informuje kupujícího o předpokládané dodací lhůtě v potvrzení objednávky. Standardní expirační lhůta výrobku představuje tentýž pracovní den při objednávce do 14:00, následující pracovní den po 14:00. Dodací lhůta je závislá na zvoleném způsobu dopravy a podmínkách dopravní společnosti.
4.2. Zboží je doručováno prostřednictvím dopravní společnosti na adresu uvedenou kupujícím v objednávce, přičemž
můžete vybírat z následujících možností:
a) Osobní odběr na Výdejním místě uvedeném v seznamu způsobů doručení;
b) Osobní odběr na výdejních místech společnosti Zásilkovna, Uloženka;
c) Doručení prostřednictvím dopravních společností Česká pošta, PPL CZ, Zásilkovna;4.3. Při převzetí zboží je kupující povinen zkontrolovat stav zásilky. V případě poškození zboží je kupující povinen tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci a sepsat s ním protokol o poškození zásilky.
4.4. V případě, kdy porušíte svoji povinnost převzít Zboží, s výjimkou případů dle čl. 4.3 Podmínek, nemá to
za následek porušení Naší povinnosti Vám Zboží doručit. Zároveň to, že Zboží nepřevezmete, není
odstoupení od Smlouvy mezi Námi a Vámi. Nám ale v takovém případě vzniká právo od Smlouvy
odstoupit z důvodu Vašeho podstatného porušení Smlouvy, případně Zboží uskladnit, za což nám od Vás náleží úplata ve výši Celkové ceny dané objednávky. Pokud se rozhodneme odstoupit od Smlouvy, je odstoupení
účinné v den, kdy Vám toto odstoupení doručíme. Odstoupení od Smlouvy nemá vliv na nárok na
uhrazení Ceny za dopravu, případně na nárok na náhradu škody, pokud vznikla.4.5. Pokud je z důvodů vzniklých na Vaší straně Zboží doručováno opakovaně nebo jiným způsobem, než
bylo ve Smlouvě dohodnuto, je Vaší povinností nahradit Nám náklady s tímto opakovaným doručením
spojené. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu uvedenou
ve Smlouvě a jsou splatné 14 dnů od doručení e-mailu.4.6. Nebezpeční škody na Zboží na Vás přechází v okamžiku, kdy ho převezmete. V případě, kdy Zboží
nepřevezmete, s výjimkou případů dle čl. 4.3 Podmínek, na Vás nebezpečí škody na Zboží přechází
v okamžiku, kdy jste měli možnost ho převzít, ale z důvodů na Vaší straně k převzetí nedošlo. Přechod
nebezpečí škody na Zboží pro Vás znamená, že od tohoto okamžiku nesete veškeré důsledky spojené se
ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli znehodnocením Zboží.5. Odstoupení od smlouvy
5.1. Kupující má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu.
5.2. Pro odstoupení od smlouvy musí kupující kontaktovat prodávajícího písemně nebo e-mailem a zaslat zboží zpět na adresu prodávajícího nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Náklady na vrácení zboží nese kupující.
5.3. Po doručení zboží v původním stavu, vrátí prodávající kupujícímu všechny platby, které od něho přijal, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.
6. Reklamace a záruka
6.1. Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními
předpisy (zejména ustanoveními § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b Občanského zákoníku a zákonem č.
634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
6.2. Kupující je povinen uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu po zjištění vady. Reklamaci lze uplatnit písemně nebo e-mailem na kontaktní údaje prodávajícího.
6.3. Prodávající vyřídí reklamaci do 30 dnů od jejího přijetí.
6.4. Kupující bude písemně nebo e-mailem informován o přijetí reklamace a o průběhu jejího řízení.
6.5. Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí škody na Zboží podle čl. 4.6 Podmínek je Zboží bez vad,
zejména pak, že Zboží:
a) odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě,
interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;
b) je vhodné k účelu, pro který ho požadujete a s nímž souhlasíme;
c) je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo
instalaci;
d) je vhodné k účelu, k němuž se Zboží tohoto druhu obvykle používá;
e) množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a
bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem Zboží téhož druhu, které můžete rozumně
očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná námi nebo jinou osobou v témže smluvním
řetězci, zejména reklamou nebo označením;
f) je dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které
můžete rozumně očekávat; a
g) odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které Vám byly poskytnuty před
uzavřením smlouvy.6.5 Má-li Zboží vadu, máte následující práva:
a) na odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží; nebo
b) na odstranění vady opravou Zboží,
ledaže by byl zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým způsobem
nepřiměřeně nákladný, což se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by Zboží
mělo bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro vás.6.6. Jsme oprávněni odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s
ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady.6.7. Dále máte právo na:
a) přiměřenou slevu z Ceny; nebo
b) odstoupení od Smlouvy,
jestliže:
a) odmítneme vadu odstranit nebo ji neodstraníme v souladu s právními předpisy;
b) se vada projeví opakovaně,
c) je vada podstatným porušením Smlouvy; nebo
d) je z našeho prohlášení nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době
nebo bez značných obtíží pro Vás.6.8. Právo na odstoupení od Smlouvy nenáleží v případě, je-li vada Zboží nevýznamná.
6.9. V případě, že jste si vadu na Zboží způsobili sami, práva z vadného plnění Vám nenáleží.
6.10. Vadou Zboží není opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého Zboží
opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.
6.11. Při uplatnění reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení, ve kterém bude uvedeno:
a) datum, kdy jste reklamaci uplatnili;b) co je obsahem reklamace;
c) jaký způsob vyřízení reklamace požadujete;
d) Vaše kontaktní údaje pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.6.12. Nedohodneme-li se na delší lhůtě, do 30 dnů od obdržení reklamace odstraníme vady a poskytneme
Vám informaci o vyřízení reklamace na uvedené kontaktní údaje. Pokud tato lhůta marně uplyne,
můžete odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.6.13. O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem a vydáme Vám potvrzení o datu a způsobu
vyřízení reklamace. Pokud je reklamace oprávněná, náleží Vám náhrada účelně vynaložených nákladů.
Tyto náklady jste povinni prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že
došlo k odstranění vady dodáním nového Zboží, je Vaší povinností Nám původní Zboží vrátit, náklady na
toto vrácení však hradí Prodávající.6.14. V případě, že jste podnikateli, je Vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté,
co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí Zboží.6.15. V případě, že jste spotřebitel, máte právo uplatit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u
spotřebního Zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí Zboží.7. Ochrana osobních údajů
7.1. Tyto podmínky ochrany osobních údajů (dále jen „podmínky“) platí pro nákup zboží prostřednictvím e-shopu provozovatele Lucie Hajduchová, IČ: 19161851 (dále jen „prodávající“), adresou V Závětří 1277/49, Ostrava 721 00.
7.2. Kupujícím je každá fyzická nebo právnická osoba, která prostřednictvím e-shopu objedná zboží (dále jen „kupující“).
7.3. Prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího v souladu s platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů.
7.4. Kupující souhlasí se zpracováním svých osobních údajů prodávajícím za účelem realizace objednávky a další komunikace.
8. ŘEŠENÍ SPORŮ SE SPOTŘEBITELI
8.1. Nejsme ve vztahu ke kupujícím vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1
písm. e) Občanského zákoníku.8.2. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy podpora@parfemyproauto.cz.
Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na elektronickou adresu kupujícího.8.3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se
sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.
Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese
http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím,
který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.8.4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2,
internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení
Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských
sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení
spotřebitelských sporů on-line).
9. Závěrečná ustanovení
9.1. Tyto podmínky se řídí právním řádem České republiky.
9.2. Prodávající si vyhrazuje právo tyto podmínky kdykoli změnit. Změněné podmínky jsou účinné dnem jejich zveřejnění na e-shopu.
9.3. V případě, že některé ustanovení těchto podmínek je neplatné nebo neúčinné, zůstávají ostatní ustanovení v platnosti.
Datum poslední aktualizace: 30.7.2024.
PŘÍLOHA Č. 1 - FORMULÁŘ PRO REKLAMACI
Adresát: Lucie Hajduchová, sídlem V Závětří 1277/49, Ostrava 721 00.
Uplatnění reklamaceDatum uzavření Smlouvy:
Jméno a příjmení:
Adresa:
E-mailová adresa:
Zboží, které je reklamováno:
Popis vad Zboží:
Navrhovaný způsob pro vyřízení
reklamace:
Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je
obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace požaduji, spolu s uvedením mých kontaktních údajů pro
účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.Datum:
Podpis:PŘÍLOHA Č. 2 - FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Adresát: Lucie Hajduchová, sídlem V Závětří 1277/49, Ostrava 721 00.
Tímto prohlašuji, že odstupuji od Smlouvy:Datum uzavření Smlouvy:
Jméno a příjmení:
Adresa:
E-mailová adresa:
Specifikace Zboží, kterého se Smlouva
týká:
Způsob pro navrácení obdržených
finančních prostředků, případně
uvedení čísla bankovního účtu:
Je-li kupující spotřebitelem má právo v případě, že objednal zboží prostřednictvím e-shopu společnosti Lucie Hajduchová, IČ 19161851 („Společnost“) nebo jiného prostředku komunikace na dálku, mimo případy uvedené v § 1837
zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů odstoupit od již uzavřené kupní smlouvy do
14 dnů ode dne uzavření smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho převzetí.
V případě smlouvy, jejímž předmětem je několik kusů zboží nebo dodání několika částí zboží, začíná tato lhůta
běžet až dnem dodání posledního kusu nebo části zboží, a v případě smlouvy, na základě které má být zboží
dodáváno pravidelně a opakovaně, ode dne dodání první dodávky.
Toto odstoupení oznámí kupující Společnosti písemně na adresu provozovny Společnosti nebo elektronicky na
e-mail uvedený na vzorovém formuláři.
Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, zašle nebo předá Společnosti bez zbytečného
odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, zboží, které od ní obdržel.
Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, vrátí mu Společnost bez zbytečného odkladu,
nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, všechny peněžní prostředky (kupní cenu dodaného
zboží) včetně nákladů na dodání, které od něho na základě kupní smlouvy přijala, stejným způsobem. Jestliže
kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který Společnost nabízí, vrátí Společnost kupujícímu
náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
Společnost není povinna vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než zboží obdrží zpět nebo než
kupující prokáže, že zboží Společnosti odeslal.Datum:
Podpis: